آشنایی با پایه بست کمربندی

بست کمربندی پلاستیکی

پایه بست کمربندی : بست کمربندی پلاستیکی نایلونی دو دسته کلی دارد. دسته اول با نایلون 6/6 تولید شده است. در صورتی که محل استفاده از بست به دور از نور آفتاب باشد این گزینه مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در برابر تابش اشعه خورشید و همینطور اشعه ماورا بنفش مقاومت زیادی ندارد و پوسیده می شود. این مدل از بست کمربندی پلاستیکی اغلب به رنگ سفید هستند اما در سبک های سفارشی رنگ های دیگر نیز اجرا می شود.

نوع دیگری از بست کمربندی پلاستیکی وجود دارد که با نایلون 4/6 اجرا می شود که سطح مقاومت بیشتری به نسبت نوع اول دارند و در برابر آفتاب و اشعه های ماورا بنفش مقاومتی زیادی داشته و هیچ تغییر وضعیتی در آن دیده نمی شود.

این مدل از بست ها برای طولانی مدت اجرا شده و در برابر اشعه خورشید گزینه خوبی است. اگر نیاز است که از بست کمربندی پلاستیکی برای محیط های رو باز استفاده شود بهتر است نوه نایلون 4/6 انتخاب شود. این محصول معمولاً به رنگ مشکی طراحی شده است و به صورت تک اجرا می شود.

پایه بست کمربندی

دستگاه بست کمربندی طولی

دستگاه بست کمربندی طولی معمولاً در رنگ های سفید و سیاه تولید می شود. ضخامت این محصول 1.3 میلیمتر ارزیابی شده است و طول آن 12 متر است به طور کلی این محصول از جنس پلی آمید 6 است و توانسته تا 30 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

دستگاه بست کمربندی طولی مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد و پلی آمید جنسی است که انعطاف پذیری زیادی دارد. نوع دسته دستگاه از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم است. جنس بدنه معمولاً پلاستیک با تیغه برش فلزی است و وزن دستگاه در نهایت یک کیلوگرم است.

لوازم جانبی بست کمربندی شامل رول 12 متری بست بوده که شامل عرض 4.3 میلیمتر بوده و دارای 100 عدد قفل است در واقع این محصول شامل 5 عدد خشاب 20 تایی است.

دستگاه نیازی به باطری ندارد و به طور کلی انتخاب سایز بست نیز بر اساس مقدار مورد نیاز سنجیده می شود اما حداکثر 12 متر است.

با استفاده از دستگاه بست کمربندی طولی دیگر نیازی به استفاده از طناب و همینطور یک سری کش های در هم نداری این مدل از دستگاه در اندازه های دلخواه طراحی شده است به طوری که دور ریز کار را به حداقل می رساند.

به طور کلی بست کمربندی در مصرف بست صرفه جویی می کند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد استفاده راحت و سریع این مدل از دستگاه سبب می شود که علاوه بر صنعت برق، در وضعیت حمل  نقل نیز بهبود ایجاد شود.

دستگاه بست کمربندی طولی برای مصارف صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. با این دستگاه به طور کلی اندازه برش در سبک دلخواه صورت می گیرد و صرفه جویی زمانی نیز صورت می گیرد و این گزینه به نسبت بست های کمربندی وضعیت مشابهی دارد.

استفاده از دستگاه بست کمربندی طولی نیازی به ابزارهای کمکی ندارد و این محصول در وضعیتی طراحی شده است که افراد می توانند از آن استفاده طولانی تری داشته باشند.

حمل دستگاه آسان است و شرایط برای حذف حمل بست در سایزهای مختلف فراهم شده است با استفاده از این دستگاه ضایعات و دور ریز ها ها کاهش می یابد. این دستگاه به شکل یدکی به فروش می رسد.

الکترو فرجی

پایه بست کمربندی

پایه بست کمربندی مدل های مختلفی دارد. یکی از مدل ها پایه های چسب دار است و برای نگه داشتن خوشه های سیم و کابل و یا لوله های سبک مورد استفاده قرار می گیرد.

این سبک از پایه ها دارای چسب دو طرفه هستند به طوری که یک سمت چسب به پایه می چسبد و یک سمت دیگر آن دارای کاغذ محافظی است.

برای استفاده از این محصول باید کاغذ محافظ از چسب جدا شود و چسب به سطح تمیز که عاری از غبار و روغن است قرار بگیرد. پایه چسب دار دارای شیاری است که بست کمربندی داخل شیار قرار می گیرد و برای خوشه بندی سیم و کابل استفاده می شود.

برای اینکه خوشه های سنگین نگه داشته شوند می توان به واسطه سوراخی که وجود دارد اقدام به اجرای پایه از طریق پیچ داشت. پایه بست کمربندی از پایه های چسب دار بست کمربندی شامل نایلون 6/6 اشتعال است.

در واقع مقاومت آن در برابر اشتعال یاد است. پایه بست کمربندی (Belt clamp base) به رنگ سفید هستند و درجه حرارت کاری آنها از 40- الی 85+ درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده است. این محصول در بسته بندی های 100 عددی وجود دارد.

جنس به کار رفته برای بست کمربندی از جنس پلی آمید است و این جنس در برابر شرایط محیطی کمی حساس هستند.

یکی از موارد مهم در خصوص محصول این است که باید در محیط خشک انبار شود. این محصولات می بایست در کیسه های خلا بسته بندی شوند.

برای خرید می توانید به فروشگاه الکتروفرجی مراجعه کنید و یا میتوانید سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

دیدگاه‌ها 0

*
*