بست کمربندی GW

شاید برای شما هم مهم باشد که چرا از بست کمربندی gw استفاده کنیم و مهم ترین مزایای بست کمربندی چیست؟ انواع بست کمربندی  چه تفاوتی دارند ؟  در پاسخ می توان گفت به دلیل داشتن قیمت ارزان و آسان بودن حمل و نقش در شرایط مکانی مختلف اولویت اول هر متخصص و هر حرفه ای می باشد. بست کمربندی gw عموما برای نگه داری و اتصال سیم و کابل در صنعت های مختلف استفاده می شود. ویژگی ها و مزایایی که بست های کمربندی دارند سبب بالا رفتن ظرافت و کیفیت و جداسازی اتصالات می شود. مزایای قابل توجهی که بست های کمربندی دارند می توانند به گونه ای کار را ساده تر و بحث عیب یابی را سریع تر نمایند
تاریخچه تولید بست کمربندی gw
بست کمربندی در سال 1958 توسط توماس و بتس طراحی و تولید شد. این بست ها برای اتصال سیم های داخل هواپیما استفاده شدند. رفته رفته کاربرد آنها در صنعت بیشتر شد و تولید آن ها با جنس ها و ابعاد مختلف افزایش یافت.

بست کمربندی

با توجه به اینکه بست کمربندی gw وظیفه استحکام و اتصال چند شی را دارد، مزایای آن به شرح زیر است:

  • قیمت ارزان: بست کمربندی در اندازه ها و جنس های مختلف قرار دارد و هزینه مناسبی دارد.
  • جنس های مختلف: بست کمربندی با توجه به کاربرد وسیعی که در صنعت دارند در جنس هایی چون فولاد، پلاستیک و استیل تهیه و تولید می شوند. ابعاد مختلفی داشته و در سایز های مختلف وجود دارند.
  •  
  • عایق حرارتی: بست های کمربندی در مکان های مختلفی استفاده می شوند بنابراین می توانند تحت تاثیر شرایط محیطی قرار بگیرند. لذا مهم ترین مزایای آن ها عایق حرارتی است که در هر درجه گرمایی قابل اشتعال نیستند و از مقاومت خوبی بر خوردارند.
  •  
  • دارای رنگ بندی مختلف: بست کمربندی gw پلاستیکی که کاربرد های بیشتری نسبت به سایر انواع آن دارد، در رنگ هایی چون سبز، سفید و قرمز و غیره تهیه می شود. هر یکی از این رنگ ها می تواند به خوبی اشیا را از یکدیگر متمایز سازد.
  •  

برای مشاهده ی محصولات در زمینه ی کابلشو روی آن کلیک کنید

  • ساختار نواری و حمل آسان: یکی از مهمترین مزایای استفاده از بست کمربندی gw ساختار نواری آن است. بست ها معمولا به صورت نواری تهیه می شوند و دارای دندانه و ضامن دار هستند. با توجه به کاربردشان در صنعت به گونه ای ساخته می شوند که کمترین وزن و حجم را در حین حفظ مقاومت داشته باشند. حمل و نقل این بست ها در مکان های مرتفع و شیب دار بسیار ساده است.
  • عمر طولانی: بست های کمربندی دارای عمری طولانی هستند و اگر به خوبی نصب شوند می توانند تا سالیان دراز کارایی داشته باشند.
  • عیب یابی سریع تر: با توجه به اینکه اتصالات مختلفی در ساختمان و یا پالایشگاه و یا لوازم برقی و … وجود دارد، ممکن است بحث عیب یابی و رفع نقص نیازمند زمان زیادی باشد. حال اگر هر یک از اتصالات توسط کمربندی های رنگی یا استیل جداسازی شده باشند، تشخیص هر کابل و سیم دقیق تر و سریع تر اتفاق می افتد که در نتیجه عمل عیب یابی سریع تر انجام می شود.
  •  

آیا شما نیز به دنبال خرید بست کمربندی هستید؟ آیا می دانید که برای خرید یکی از بهترین و باکیفیت ترین این محصولات بایستی از کجا اقدام کنید؟ از شما دعوت می نماییم که مقاله ما را تا آخر همراهی کرده و اطلاعات بسیار جالبی را در مورد خرید این محصول به دست آورید.

خرید بست کمربندی ارزان gw

بست کمربندی جهت نگهداری، دسته بندی و فرم کاری سیم و همچنین کابل های الکتریکی استفاده می شود. خرید بست کمربندی به شما کمک می‌کند دو یا چند شی را به سرعت به یکدیگر وصل کرده و آن ها را انتقال دهید.

استفاده از بست کمربندی  هم از نظر اقتصادی مناسب تر می باشد و هم از نظر اینکه استفاده از آن ها راحت تر می باشد. 

خرید بست کمربندی

بست زیپی GW

تا به حال فکر کرده اید که چگونه می‌توان دو یا چند شی را به سرعت به یکدیگر وصل کرد؟

 با استفاده از یک بست کمربندی می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

 استفاده از بست کمربندی هم از نظر اقتصادی مناسب تر می باشد و هم از نظر اینکه استفاده از آن ها راحت تر می باشد. 

با استفاده از بست کمربندی شما می توانید دو یا چند شی را به سرعت به یکدیگر وصل کرده و آن ها را انتقال دهید. 

عمده مصرف بست های کمربندی بیشتر در صنعت برق می باشد صنعت برق این بست ها در محدوده وسیعی از صنایع دیگر کاربرد دارند.

حتی از بست های کمربندی میتوان در مصارف خانگی نیز بهره برد.

انواع بست GW

  1. بست کمربندی پلاستیکی
  2. بست کمربندی استیل

خرید انواع بست کمربندی از الکتروفرجی

بست بی‌ رنگ GW

اولین دسته از بست های رنگی، بست رنگی بی رنگ یا سفید رنگ می باشد. 

بست کمربندی سفید رنگ در مقابل اشتعال بسیار مقاوم می باشد و درصورت اشتعال خود به خود خاموش می شود. 

به صورت عمومی معمولاً این نمونه از بسته ها را به عنوان بست کمربندی مردم می شناسند و مصرف بیشتری در جامعه دارد. 

تنها نکته ای که در زمینه استفاده از این مدل از بست ها باید رعایت شود عدم استفاده از آن ها در زیر نور مستقیم خورشید برای مدت طولانی می باشد پس بهتر است از این بست های سفید رنگ در محیط های بسته و به دور از نور خورشید استفاده شود.

5/5

بست GW رنگی

نمونه دوم از دسته بندی رنگی بست کمربندی، بست کمربندی پلاستیکی مشکی رنگ می باشد از مقاومت خوبی در مقابل اشعه ماورا بنفش برخوردار است و به این ترتیب استفاده از آن در محیط های باز و زیر نور خورشید مشکلی ندارد و گزینه بسیار خوبی برای این کار محسوب می شود . 

این نمونه از بست های کمربندی از نایلون 6.4 ساخته شده است و در مقابل اشتعال نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد  و در شرایط آب و هوایی مختلف می توان از آن استفاده کرد.

این نمونه از بست کمربندی را باید در جای خشک و خنک نگهداری کرد.

برند GW یکی دیگر از برندهای معروف و قدیمی است که مورد تایید بسیاری از مهندسین و تکنسین‌ها است.

GW مخفف واژه‌ی GENERAL WIRING است که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید بست کمربندی به حساب می‌آید.

مواد این بست از نایلون تهیه شده است و در سایزها و عرض‌های متفاوت با دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود

ویژگی‌های بست

  1. دارای قفل محکم و قابل اطمینان
  2. بدنه نرم و انعطاف پذیر
  3. مقاومت بالا در کشش و خمش
  4. مقاومت بسیار خوب در برابر حرارت و خوردگی
  5. خواص عایقی مناسب

خرید بست GW از الکترو فرجی

کابلشو چیست

الکترو فرجی عرضه کننده انواع بست کمربندی با قیمت‌های فوق‌العاده

الکترو فرجی

کاربرد بست کمربندی

بست کمربندی برای نگهداری انواع فرم کاری سیم، فیکس کردن نوار ماکارونی، سیم کشی تابلو برق، هدایت لوله خرطومی، کابل الکتریکی و تجهیزات برقی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصول را در بازار و ویترین بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کنید. شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این بست ها را در جعبه ابزار خود قرار دهید و از این طریق در صورت نیاز، به راحتی یکی از بهترین و بی نظیرترین آن را مورد استفاده قرار دهید. امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید بست کمربندی باکیفیت و ارزان قیمتی هستند تا از این طریق بهترین آن را در زمان مناسبی مورد استفاده قرار دهید. بست های کمربندی از اشکال و رنگ های بسیار متنوعی برخوردار هستند و طرزاستفاده بسیار آسانی را نیز دارند که شما می توانید آموزش استفاده از این محصول را از همکاران ما جویا شوید و به شکل صحیح اقدام به استفاده از این محصول داشته باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید و قیمت این محصول، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

انواع بست زیپی GW

اگر شما نیز به دنبال تهیه و خرید بست کمربندی بسیار باکیفیت و مرغوبی هستید، می توانید در وهله ی اول در مورد انواع این محصولات اطلاعاتی را در دست داشته باشید. از مهمترین انواع بست های کمربندی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         بست های کمربندی پلاستیکی پلی آمید 66

–         بست های کمربندی پلاستیکی پلی آمید 46

–         بست های کمربندی استیل بدون روکش

–         بست های کمربندی استیل با روکش اپوکسی

خرید بست کمربندی مدل gw

نحوه خرید بست  

خرید بهترین بست کمربندی
در حال حاضر فروشگاه های بسیار زیادی را می توانید مشاهده کنید که به دنبال فروش  هستند و شما نیز می توانید مرغوب ترین و بهترین این محصولات را از همین وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری کنید. برای خرید  کافی است بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود قرار دهید تا از این طریق سایر فرایند خرید را طی کرده و سفارشتان را به ثبت نهایی برسانید. همچنین می توانید در مرحله پرداخت نیز از رمز دوم پویای خود استفاده کرده و از این طریق یک خرید بسیار موفقی را تجربه کنید. همچنین در هنگام خرید  بایستی به یکی از مهمترین و اصلی ترین نکات توجه ویژه ای را داشته باشید که از مهمترین این نکات می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

بست های کمربندی gw
بست های کمربندی gw

نکات خرید بست کمربندی gw

– حتما در خرید بست مورد نظرتان به جنس آن توجه داشته باشید.
– به تعداد بست های مورد نیاز خود توجه کافی را داشته باشید.
– در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید با همکاران ما در تماس باشید.
– هنگام تحویل بست های کمربندی خود نیز حتما از صحت سالم بودن آن اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی، با همکاران ما از همین وب سایت در تماس باشید.

شما می توانید قبل از خرید بست کمربندی مورد نیاز خود، در مورد قیمت و هزینه های لازم برای خرید، اطلاعات کافی را به دست آورید. قیمت این محصولات بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد که شما می توانید با توجه به بودجه های در اختیار خود، مناسب ترین بست های کمربندی را تهیه و خریداری کنید. همچنین می توانید قبل از خرید  نظارت و انتقادات سایر خریداران را از همین وب سایت پیش روی خود مورد مطالعه قرار دهید و از این طریق با خیال راحت اقدام به خرید مورد نظر خود داشته باشید. همچنین در نظر بگیرید که قیمت های عرضه شده در وب سایت ما بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه های اینترنتی می باشد و شما می توانید به راحتی و با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصولات پرکاربردی داشته باشید. 

همکار

نکات خرید بست کمربندی gw